تعمیر اینورت LX

اینورتر LX ساخت شرکت پرتور صنعت یکی از پروفروش ترین و موفق ترین درایوهای موتورهای سه فاز ساخت ایران است. اینوترهای LX را میتوان به تعداد بسیار زیاد در تابلوهای آسانسور از جمله تابلوهای آساسنسور شرکت آرمان فراز مشاهده نمود. مشکل عمده اینورترهای LX خاموشی ناگهانی و یا روشن خاموش شدن های مکررد و یا روشن ماندن تمام LEDهای روی نمایشگر می باشد. شرکت الکترونیک آی بیت ارائه دهنده خدمات تعمیر و نگهداری تمامی درایوهای LX با کیلوات های مختلف می باشد. این شرکت تمامی اینورترهای LX را در زمانی کمتر از ۲۴ ساعت تعمیر و برای شما ارسال خواهد کرد. خاموشی اینورتر LX باعث ایجاد خلل کارکرد و عدم کارکرد آسانسور شما شود. شرکت الکترونیک آی بیت با وجود انباری کامل از قطعات یدکی درایوهای LX زمان تعمیر درایو LX شما را به حداق خواهند رساند. درایوهای LX بر روی انواع سیستمهای آسانسور و پله برقی قابل نصب می باشند . و بصورت Open loop و Closed loop استفاده می گردند . درایو LX با انواع موتورهای آسانسور موجود در بازار سازگار می باشد و محدودیت خاصی در نوع موتور وجود ندارد . سیستم نجات اضطراری درایو LX با ولتاژ باطری ۶۰V کار می کند و هنگام قطع برق بصورت اتوماتیک کابین آسانسور را تا سر طبقه حرکت می دهد.

درایو LX را می توان  جزو محصولات با کیفیت ایرانی دانست و تنها مشکل عمده این درایو که ریشه در طراحی آن دارد، مشکل خاموشی ناگهانی یا دیر روشن شدن اینورتر بعد از گذشت مدت زمان چند ساعتی است. شرکت الکترونیک آی بیت خدمات تعمیر این درایو را به صورت تخصصی با ضمانت ویژه ارائه میکند.

تامین قطعات یدکی و IGBT اینورتر LX

شرکت الکترونیک آی بیت تامین کنننده قطعات یدکی LX و IGBT این سری از اینورترهای شرکت پرتوصنعت می باشد. این شرکت انباری گسترده از بردهای یدکی و قطعات اصلی درایو دارا می باشد. این امر موجب افزایش سرعت خدمات تعمیرات اینورتر نسبت به سایر شرکت های می گردد.

جهت هماهنگی و ارسال اینورتر خود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید: ۰۱۳۳۳۲۴۶۵۱۵